​Frugttræer: Køb æbletræer, pæretræer, kirsebærtræer eller blommetræer

Er du på udkig efter et frugttræ til haven? Så er du kommet til det helt rigtige sted. Hos Lynge Planteskole forhandler vi et stort udvalg af frugttræer, som vi henter ind fra Danmarks største leverandører, og derudover laver vi også selv espalier-træer.

Vi har alle de bedste og mest velsmagende sorter, og det betyder, at du kan finde følgende frugttræer i vores sortiment:

Få rådgivning om alt fra pasning til valg af sort

Vi har mere end 40 års erfaring som planteskole, og vi står derfor til rådighed, hvis du har brug for rådgivning i forhold til pasning og plejning, eller hvis du har brug for hjælp til at vælge den helt rette sort til dit behov. Vi har et stort kendskab til alle de forskellige sorter vi forhandler, og derfor hjælper vi dig også gerne med at vælge den helt rigtige løsning til den rette pris, hvad enten du er på udkig efter store eller små frugttræer.

Kig forbi og se vores udvalg af frugttræer eller kontakt os

Kunne du tænke dig at se nærmere på vore store og velassorterede sortiment af frugttræer, så er du altid meget velkommen til at kigge forbi vores adresse. Her står vi også til rådighed med rådgivning og vejledning, så du får det rette træ med hjem, og vi beregner også gerne et godt tilbud til dig.

Har du nogle spørgsmål, har du også altid mulighed for at kontakte os enten på telefon 48 18 71 89 eller ved at skrive til vores e-mail info@lyngeplanteskole.dk