– Perfekte til enhver have

Er du i tvivl om, hvilken hækplante der passer bedst til din have? Hos Lynge Planteskole tilbyder vi et bredt udvalg af kvalitets hækplanter til konkurrencedygtige priser. Vi står også klar med professionel rådgivning og vejledning, så du kan finde den helt rigtige hæk til din have.

Vi er beliggende i smukke omgivelser i Lynge, tæt på motorvejen. Udover vores mange lokale kunder fra nærområdet, såsom Hillerød, Farum og Frederikssund, tiltrækker vores centrale beliggenhed også kunder fra hele landet.

Kontakt os

Find den perfekte hæk til din have
– Stort udvalg tæt på Hillerød, Farum og Frederikssund

Hos Lynge Planteskole tilbyder vi et bredt udvalg af flotte hækplanter, der kan forvandle enhver have. I vores sortiment finder du blandt andet populære hækplanter som:

Vi er klar til at hjælpe dig med at finde den perfekte hæk til din have. Leder du efter et lækkert frugttræ eller smukke roser? Udforsk vores udvalg nedenfor.

Frugttræer   Roser

Færdighæk
– Få en flot hæk uden at vente længe

Vi tilbyder også et stort udvalg af færdighække, så du slipper for at vente flere år på, at hækken når den ønskede højde. Med færdighække fra Lynge Planteskole kan du hurtigt opnå en flot hæk, der skaber privatliv og rammer din have ind. Det er en ideel løsning, hvis du ønsker en smuk og tæt hæk uden at skulle vente på, at den vokser op.

Vi guider dig
– Find de bedste hækplanter til din have

Hos Lynge Planteskole forstår vi, at det kan være udfordrende at vælge den rette hæk blandt de mange muligheder. Med over 40 års erfaring tilbyder vi professionel og personlig rådgivning, så du kan træffe det bedste valg. Vi lytter nøje til dine ønsker og behov og kommer med skræddersyede forslag, der passer til både dine præferencer og dit budget. Derudover udarbejder vi gerne et tilbud tilpasset dine specifikke behov.

Har du brug for hjælp til hækplanter?
– Kontakt os eller kig forbi os i Lynge

Har du brug for vores rådgivning og vejledning til at vælge den rette hæk?

Du er velkommen til at ringe til os på 48 18 71 89 eller sende os en besked på info@lyngeplanteskole.dk. Du kan også besøge os på vores adresse og se vores store udvalg af hækplanter.

Kontakt os

Besøg Lynge Planteskole og gør et godt køb – vi glæder os til at byde dig velkommen!